Agricultură: Inspecții Bio, Cercetare și Consultanță

Concediu Tailanda – Partea a IV-a – Phi Phi Don

on May 1, 2016 | 0 comments

Phi Phi D Sus

In data de 7 martie am părăsit cu Ferry –ul AoNang destinația fiind celebra insula Phi Phi Don. Am trecut pe lângă Railay resort, insula Poda, Tube, Chicken si in cca o ora   am ajuns in pierul de unde am negociat cu 1000 THB (100 lei) sa fim duși la Viking Resort (5 minute cu barca). Primirea la resort a fost cu cocktailuri , înghețată fiind repartizați fiecare la căsuța lui. Drumul prin jungla arborii tropicali, marea verde, cântecul pasărilor au făcut ca șederea la resort sa fie de vis. Patul cu plasa pentru țânțari decorațiuni cu scoici, scrumierele din scoici, hamacul pe terasa parca totul era făcut sa te tina in resort plus sa nu mai vorbim ca frigiderul era plin. Restaurantul la preturi romanești (consider Romania o tara scumpa comparativ cu USA, Italia, Croatia, Germania, Montenegru. Numai Rusia cred ca ne intrece la preturi !) si mâncarea occidentala (fratele meu nu s-a acomodat cu mâncarea thailandeza, eu personal am servit peste tot doar specialități thailandeze devenind un fan al acestei bucătarii) fac acest resort sa fie pentru toate gusturile. In prima zi pe Phi Phi Don ne-am bucurat de resort si de plaja.

In următoarea zi, dimineața ne-a surprins prin peisajul total schimbat: plaja care era de cca 500 de metri in larg devenise de doar 5 m datorita fluxului. Am făcut baie si plaja de dimineața iar la amiaza am ieșit in sat urcând cca 500 m către cele trei puncte de belvedere. Cățărarea pe scări a fost foarte dura mai ales ca temperatura era de peste 35 grade la umbra, dar efortul e recompensat prin imagini panoramice de vis. Phi Phi Don e mai americanizata/europenizata decat Aonang: aici si vanzatorii încep sa fie caucazieni! Deși puternic lovita de Tsunami in 2004 insula e complet refăcuta, fiind in contracție noi resorturi deci bucurati-va de aceste zone cat mai sunt accesibile.

Flux reflux

A treia zi ne-am trezit de dimineața deoarece am avut înțelegere cu Arun ca la ora 7 fix sa vina sa ne duca cu barca la Phi Phi Lee, insula unde s-a filmat filmul The Beach. Peisaj impresionant ,dar care încă de dimineață era aglomerat. Insula se poate asemăna cu Hong Island. Arun ne-a mai dus la Monkey beach unde maimuțele foarte obraznice încercau sa fure tot ce apucau . Unei turiste franceze era sa-i fure poșeta. Excursia a durat pana la ora 9 Arun fiind recompensat cu 1000BHT pentru serviciile sale ( doua ore plimbare cu barca privata – doar noi).